Känner ingen smak :(

Har varit på Apoteket och köpt nässpray, passade även på att köpa lunch på mitt favvo-lunch-ställe: Paus.
Jag äter alltid en bakadpotatis utan röra med en lite kycklingsallad till.  Alltid lika Mums! Men inte idag.  Jag känner ingen smak så jag kunde lika gärna käkat något annat :(

Jag har ganska tråkit här hemma. Jag har redan kollat alla hemsidor som är värda att se. Jag har läst alla roliga bloggar och väldigt många tråkiga också.
En sak jag upptäckte att jag är en av få som inte lämnar ut Dagens outfit.. Många av dom kvinnliga bloggarna gör det. Hittills har jag inte hittat en enda manlig bloggare som gör det.
Antingen så visar dom bara kroppen eller så putar dom med läpparna. Vilken är bäst?

En av Daniels gamla tröjor.. opps den är tydligen ut-och-in..



Sjösa IF-byxor och ett HM-linne från År 2002


Kommentarer
Postat av: A-K

Dagens hetaste outfit i bloggvärlden! Du är så rolig du! Bjuder på dig själv, det gillar jag!

2009-04-22 @ 18:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0