Jag är grym!

Jag pratade med min pappa imorse som inte tyckte att jag skulle ligga hemma hela dagen och att frisk luft aldrig har skadat någon, så han tog med mig till farmor.

När vi åkte dit frågade jag om jag inte kunde få köra sista biten upp till henne.. det är ju ändå en enskild väg. Det gick bra.
På vägen hem ville jag göra likadant men när jag skulle stanna när vägen tog slut och samhället börja närma sig sa han åt mig att fortsätta så jag körde igenom Vrena sahälle. Måttligt stolt. Men när jag sedan ville stanna och byta tyckte han att jag skulle fortsätta ut på stora vägen. Och jag sa inte emot. Så på min första riktiga övningskörning har jag  kört ett par kilometer in till Vrena, genom Vrena, Stigtomtarakan i 90 km/h genom rondellen och avslutade i Oppeby. Jag är GRYM!!

Tack vare att min pappa var så otroligt ihärdig om att jag skulle fortsätta har jag släppt lite av den rädsla för att köra jag tidigare hade!  Tack älskade pappa!!

Dock så var nog detta lite mer äventyr än min kropp klarade av, för nu känner jag  mig helt däckad! Men det var det värt :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0