Hem, kära hem

Har nu kommit hem från en underbar kväll i goda vänners lag. Vi började kvällen tidigt på Tellus med jordgubbar och bubbel( ni som känner mig vet att jag inte drack bubbel och inte bara tog en chokladdoppad jordgubbe)
Vi satt på uteserveringen från klockan 19:00- 22.00 och myste. Åt mat och snackade skit. Sedan började showen. Modevisning med hår och kläder.
Måste även tillägga att det var en liten tävling under kvällen. En frågetävling med underbara priser. Man kunde vinna hårprodukter från Alterna, värde 2500:-. Jag hade gärna vunnit dom, för jag älskar deras produkter. Men lika glad är jag för det, men gladast är nog... ANNA J. Ja det är sant, av alla människor där var hon den mest kunniga och vann! Jag är mäkta stolt över min vän Anna!

Vi var ju även tvugna att dricka goda drinkar, så vi tog med oss några heliumballonger och smet upp till Fik@ en sväng.

Kvällen var mycket trevlig men nu är det skönt att vara hemma. Dock så får jag ju gå och lägga mig ensam idag igen för Daniel är ute på staden och patrullerar som "utbildningspolis". Ni kan se honom i sin oranga väst hela denna vecka spana på Nyköpings busar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0