Fullspäckat schema inför Påskhelgen

Äntligen ledig!! Det har varit en skön dag på jobbet. Jobbat halvdag och alla var glada inför helgen!

När jag kom hem idag låg det en lite påskpresent från min kille. Han hade lagt den så han var säker att jag skulle hitta den. På datorn :) Det var silverbokstäver L.O.V.E. Jag har länge kollat på några träbokstäver i vitt som jag gillar men blev gladare när jag fick dom i silver. För silver är nya temat i vardagsrummet :) Tack Daniel! (men vi är fortfarande inte vänner.. och du vet väl att den riktiga påskpresenten skall man få på Lördag och ett tips är en kandelaber.. ca150 cm hög)

MIn helg är späckad av aktiviteter som alla andra storhelger. I min familj har vi det så :)
Det är födelsedagsfirande i morgon hos mormor, sen vidare till farmor för en liten påskfika, kanske ev rykta en häst eller kanske tre.
På lördag är det Påskmiddag hos mormor(igen) sen skall jag (eller Sprit-Sandra) till Gustafssons på påskfest.
På söndag ska jag försöka hinna med en fika hos pappa och tigga till mig en middag hos mamma (Frettan är ju hemma också) men man får ju inte missa den sedvanliga Söndagsfikan.
Än så länge finns det inga planer för måndagen, men det kommer bokas på där också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0