F*n! Akut viral nasopharyngit

I tidigare inlägg hoppades jag på att det onda i halsen skulle gå över tills idag. Man skall tydligen inte önska för mycket!

Vaknade första gången vid 00:30 av att halsen var så torr att det gjorde ont. Jag har blivit så förkyld att jag inte kan andas! jag har jättesvårt att somna om när jag mäste andas med munnen.
Så jag önskade att halsen skulle bli bättre och istället kom en hosta, lite feber och täppt näsa.
Verkligen, tack som fan!!

Men jag tog ett ganska bra beslut idag :) Jag brukar alltid gå tillbaka till jobbet förtidigt och när jag idag gjorde min sjukanmälan frågar dom när man förväntas vara tillbaka och jag svarade måndag. Jag ska f*n bli helt frisk denna gång!

Ska försöka somna om igen för 4 gången denna natt. Jag har ju nämligen ingen nässpray :(




Förkylning-Wikipedia
Förkylning
är den vardagliga, sammanfattande benämningen på infektioner som drabbar de övre luftvägarna och näsans slemhålor. Akut viral nasopharyngit är det vetenskapliga namnet. Förkylning orsakas vanligen av rhinoviruset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0