Fiiint väder :)

Åh det är så himla fint väder ute och sånt blir jag så himla glad för... det är få saker som så lätt kan få mig glad som solen. Barn och djur ligger på samma plats.

Har jobbat idag och det var riktigt skönt att få komma tillbaka igen :)

Mamma stod utanför när jag slutade jobba, redo för en körlektion. Gick bra men det är nervöst att köra när det är så himla mycket trafik ute..

Idag ska vi till Fik@ och käka. Lillasyster G har kommit hem från Frankrike och behöver få  i sig riktig mat istället för grodlår och baguetter som hon har käkat i flera månader nu.

Ska nu ner till Apoteket (igen!) och köpa mer förband till mitt lilla sår.  Daniel ska möta upp mig om nån halvtimma när han kommer till nyköping för en kaffe. Har jjag tur kanske jag hittar nått mer att köpa än förband.. när ja ändå går och strosar vill säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0