...

Precis kommit hem från en mycket trevlig middag hos Anna. Jättegod mat och ännu godare dessert :)

Innan jag gick över till Anna satte jag mig och började läsa i körkortsboken. Innan jag fick den trodde jag att den skulle bli kul. Men den börjar med ca 60 sidor om miljön. Hur fan ska jag orka plöja mig igenom den här urtrista boken.. och dessutom lära mig den?

På fredag har jag min första lektion, är riktigt nervös.
Mamma kommer hem från sin semester på fredagkväll så jag hoppas att vi hinner köra massor i helgen. Dock så är min helg ganska uppbokad med Boda Borg på Lördagen och Kolmården på  Söndag.. men lite körning skall nog gå och fixa ;)

Ska nu kolla färdigt på "Christine" och sen sova. Ska ställa klockan på tidigt imorgon och hoppas att halsen blivit bättre över natten så jag kan ta mig till gymet. Men det ser inte lovande ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0