Blev på dåligt humör..

När jag kliver in genom därren ligger där ett brev. Det är tillståndet som gör att jag får övningsköra med min mamma! Jag ringer henne glatt och meddelar att vi ska ut och köra. Men hon avböjer och skyller på att hon måste packa och sova- dom ska ju åka utomlands i natt. Snacka om dåliga priorieteringar. Hela min familj motarbetar mig med mitt körkort.

Min telefon har slutat fungera och SIM-kortet funkar inte i nya telefonen. SÅ jag var tvungen att beställa ett nytt kort. SÅ nu har jag ingen telefon över helgen.

Jag ringer Daniel och för att beklaga mig. Och han ger mig en annan diss. Han berättar glatt att han skall på fotboll på måndag och inte ens när jag säger "Oh, vad kul" bjuder han in mig.. Sen när jag påpekar detta säger han att det är nått han vill göra med klassen. Han kan dra (för tillfället)

JAG FÅR ALDRIG GÖRA NÅTT KUL!!

J*LA SKITDAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0