Äntligen vår!!!

Solen lyser och himlen är blå, åh vad det är skönt att leva då..

Så fort vårsolen kommer fram lägger sig ett lugn över hela mig. Oavsett hur dagen är,blir man alltid lite gladare när våren kommer.

Idag har jag flexat ut tidigare för att ta mig både till Körkolan och Länstyrelsen. Jag har satt upp mig min första körlektion. Och går allt som det ska så kör jag bil för första gången klockan 07:45 torsdagen den 23:e april :) Kom och heja!!

Jag har även satt min mamma och pappa att övningsköra med mig. Så vi tre skall gå en kurs nästa Onsdag. jag kommer känna mig så liten men ändå så gammal. Dom andra som är där kommer att vara 16 år gamla. (och jag är hela 21.. cirka)

Nu skulle jag helst av allt bara lägga mig på en filt någonstans tillsammans med Daniel och njuta av solen. Men han är inte hemma och jag måste städa så det får bli det istället.

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0